lördag 17 augusti 2013

Det händer inte så mycket...

på vävfronten.
I övrigt händer det mycket.

Bl.a. har min goda vän Eva-Lena utlottning.

Utlottning för Trollgarn firar 2 år !

Tiden går fort när man har roligt!
 Nu firar jag 2 årsdagen med min blogg med en utlottning:

Tiden går fort när man har roligt!
 Nu firar jag 2 årsdagen med min blogg med en utlottning:

 
Jag rekommenderar
alla att gå in och titta på hennes blogg med alla fina grejer hon väver och stickar.

En annan gång ska jag berätta vad som försiggår runt omkring mig.

Men jag kan redan nu berätta att jag visitat huvudstaden tillsammans med 11-årigt barnbarn några dagar.
Det var intressanta dagar. Detta barnet-en pojke- ville inte få i affärer- här gällde muséum i långa rader.
Wasa, Medeltidsm, Naturhistoriska, livrustkammaren ,,,ni förstår.
Jag hade ett förslag, som jag fick igenom- ett besök på Gudrun Sjödens butik på Gamla stan.Det var trevligt för mig som aldrig varit där förut.

Hur som helst var det en mycket trevlig resa för oss båda.

Hälsningar Monika


1 kommentar:

  1. Så trevligt du o barnbarnet måste ha haft i Stockholm.
    Hoppas du hittade något fint hos Gudrun S.
    Vi ses snart, Kram Eva-Lena

    SvaraRadera