måndag 10 september 2012

Tänk att ni läser min blogg..

....att ni VILL menar jag. Att ni tycker det är värt tiden.
och så skriver ni så snälla saker ibland - för snälla.

(Ni vet inte vilken hemsk otäck människa det är som gömmer mig bakom vävstolarna...;)
Moahhahaha...)

  Nääää  :D

Tänk nu har jag 21 följare!
 Och jag vill passa på att hälsa er nya : Välkomna hit! Jag blir glad och smickrad av att ni ansluter er och vill följa mina framsteg och ibland felsteg inom vävningen (för det mesta).
 Jag hoppas ni ska trivas.

Det är helt OK att läsa bloggen utan att ansluta sig oxå.


Skriv gärna och fråga om det är något mer ni vill ha reda på ang. väven etc. Det är bara roligt.
Eller lämna bara en hälsning, det är roligt det oxå.

Nu ska denna svamlande madam gå o lägga sig.

I alla fall har jag klippt lite matt-trasor idag- snart ska stora tillverkningen börja.....

Godnatt från Monika




1 kommentar:

  1. Du är rolig Monica:-) Klart att man vill och dessutom tycker det är trevligt att titta in hos dig! Kul att läsa dina rader och framför allt titta på "dina fingrars fina verk"
    Kram Irené

    SvaraRadera