fredag 11 maj 2012

Nu gör jag ett avsteg från min föresats....

.... att inte bli för personlig på min blogg.
Efter mer än tre veckors väntan- har jag äntligen blivit mormor igen.
En nätt och näpen liten gosse på.....5 230 gr !!!!
Lite sliten är väl min dotter, men enligt maken inte helt förbi..

De två storebröderna har just somnat  här hos mig och jag ska följa deras exempel.

Detta är mitt sjunde barnbarn. Jag är en rik kvinna!

Man blir ödmjuk och tacksam i dessa lägen.
Längtar efter att få se och hålla.....

8 kommentarer:

  1. Åh, vilken lycka. Finns det något som kan vara bättre här på jorden än ett nytt litet liv. En sådan stor krabat, förstår att mamman är trött. Kram från Farmor Lisbeth (har endast ett barnbarn men naggande god(.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Förstår att du längtar.

    Katarina

    SvaraRadera
  3. Grattis till ännu ett barnbarn!
    Och det var en rejäl liten krabat:-)
    Irené

    SvaraRadera
  4. Grattis till lilla killen. Är helt slut efter resan till vävdagarna. Mej oj, vad roligt jag haft.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Hej Monica och ännu ett Grattis!
    Du har samma uttryck som jag, vilken rikedom med dessa barnbarn som man bara får rå om och skämma bort så mycket man själv vill!
    Ingrid Thorin i Örebrotrakten

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Själv har jag bara ett men ser fram mot fler :)
    Kram Gunilla

    SvaraRadera