fredag 13 juli 2012

Detta blir en utmaning;)...

Jag råkade anmäla att jag skulle va med i en fotoutmaning denna veckan,   ju.
Igår blev inget inlägg för mig- men idag måste det bli nåt.

Det är bara det att jag inte tagit mer än 1-säger 1 kort idag, och nu gäller det hur jag kan få kortet att gå ihop med temat för dagen.... det kan bli en konst i sig....

Temat är Öde.
Min tanke var att jag skulle gå och ta ett kort på jordkällaren nere i kurvan. Av det blev intet.
Timmarna har inte räckt till-fast det ska man väl inte heller skylla på- i mitt fall idag-handlade det om prioriteringar. Helt och hållet mina egna.

Jag har ägnat mig åt två viktiga saker idag.
På förmiddagen hälsade jag på tre barnbarn-viktigt.

På eftermiddagen hade jag bestämt möte med Kerstin Fröberg för att snacka vävning. Också viktigt,
och intressant!
Om detta kan jag berätta mer en annan gång, och visa kort, om hon skickar mig ett...

Men ett kort har jag ju tagit idag.

Detta är mattrasor som ska byta ägare.
Lådan med blå trasor ska till en vävinna och kassen med vit-blå-orange har jag fått av densamma.

Hur blir nu detta Öde?
Jaa- det är gamla textiliers öde att bli mattrasor. Så enkelt är det. I alla fall om man är textilier i en vävares närhet.
Jippie, jag fick ihop det.
Monika

2 kommentarer:

  1. Jaa minnsan... där fick du till det :-)
    Trevlig Helg/ Irené

    SvaraRadera
  2. ATT du fick ihop det! Jag är djup imponerad.

    Katarina

    SvaraRadera