lördag 14 juli 2012

Idag har jag varit i RÖRELSE...

Rörelse. Dagens ord.
Jag har varit på resande fot idag- rörelse- för att följa med dotter och  dotterdottern som ska vara på en veckas ridläger.
Glädjen hos flickungen- när vi kommer fram går inte att ta miste på. Det är också rörelse.
Likaså  detta fina ridläger - dit hon återvänder för 4:e året - det är också en rörelse.


 Strax efter att jag tagit detta kortet på henne och hennes kompis- som tittar på en häst i rörelse- gjorde hon en rörelse, vände sig och sa:
 Nu kan ni åka.... Jojo, dom växer upp.




På hemvägen stannade vi till på A6. Där inhandlade jag en skärmatta och en rullkniv:) på Clas Olssons.
Nu ska här skäras mattrasor- rörelse.
Ikväll har jag knytit fransarna på mattan (rörelse) som ska gå som vinst i lotteriet på Madesjödagen den 18 augusti.

Hm, har jag fått in dagens tema?
Är ni utlessna nu?
Då slutar vi här. ;)
Monika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar