tisdag 10 januari 2012

Efterlängtad bok.

Idag kom den!
Boken "Sticka efter gamla nordiska mönster", av Vibeke Lind.
Jag har försökt få tag på den i några år, men tyckt att den blivit för dyr på tex Tradera. Det har dragit sig upp till nästan 700 kr ibland.
Så jag anmälde mig till att stå på kö till antikvariaten- och härom dan kom ett efterlängtat mail. Det fanns en bok i Göteborg, och den blev min o kom idag.Till det facila priset av 194 kr(inkl frakt).
 Det är en jättebra bok. Det står så mycket nyttigt och lärorikt i den.
Så idag går jag o känner på den och är glad.:)


4 kommentarer:

  1. Vill bara påpeka att tiderna för mina inlägg inte stämmer alls. Vi får se om jag lär mig justera det. Just nu är kl 16,19 och inte 07,18

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt att du skaffat en blogg. Och som du ser har jag lagt mej till som följare av din blogg. Tycker det ska bli roligt att följa med och se vad du gör.
    Jag mailar lite svar på dina frågor.
    Ha det så gott.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag håller med Birgitta, jättekul att du har startat bloggen.
    Vibike Linds bok står i min bokhylla, inköpt när den kom ut på 80-talet. Den är jätteintressant med sina nordiska mönster o stickhistoria.
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  4. Grattis till boken! Den är verkligen bra. Roligt med en ny blogg med vävning.

    SvaraRadera